Polyslash, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował blisko 2,3 mln zł przychodów netto w ubiegłym roku, co stanowi wzrost o 33 proc r/r. W tym okresie Spółka odnotowała wzrost przychodów netto z działalności deweloperskiej i wydawniczej. Dominujący wpływ na wyniki miały udane premiery gier z portfolio studia, takie jak: Mech Mechanic Simulator na PC oraz na konsole Xbox i PlayStation, a także wydanie Alchemist Simulator na Nintendo Switch.
Polyslash podsumował 2021 rok odnotowując blisko 2,3 mln zł przychodów netto, co stanowi wzrost o 33 proc. r/r. Spółka w marcu ubiegłego roku wydała grę Mech Mechanic Simulator na PC, natomiast premiera na konsole Xbox i PlayStation odbyła się w drugiej połowie 2021 roku. Ponadto w ubiegłym roku miała miejsce premiera Alchemist Simulator na Nintendo Switch. Spółka odnotowała również zysk netto na poziomie prawie 276 tys. zł.
- Ubiegły rok był ważnym okresem dla Polyslash. Przede wszystkim możemy pochwalić się bardzo dobrymi premierami gier: Alchemist Simulator w wersji na Nintendo Switch, Mech Mechanic Simulator w wersji na PC oraz Mech Mechanic Simulator w wersji na konsole Xbox One oraz Xbox Series, które miały przeważający wpływ na wyniki Spółki w mijającym roku. Premiera Mech Mechanic Simulator, która odbyła się 25 marca, stanowiła duży wpływ na poziom przychodów ze sprzedaży. Wydarzeniem, którego efekt przerósł nasze oczekiwania, była jednak premiera Alchemist Simulator na Nintendo Switch, którego ponadprzeciętna sprzedaż była lepsza niż wersji na PC. Liczymy, że sprzedaż tych tytułów będzie mieć także wpływ na wyniki finansowe za 2022 rok – komentuje Mateusz Cholewa, Prezes Zarządu Polyslash.
W 2022 roku Spółka koncentruje się na produkcji kolejnych tytułów. Deweloper pracuje m.in. nad Police Shootout oraz Tribe: Primitive Builder. Niedawno został zaprezentowany gameplaytrailer drugiego z ich.
- W najbliższych miesiącach koncentrujemy się na produkcji zapowiedzianych tytułów. Główną produkcją Polyslash jest Tribe: Primitive Builder, to właśnie w tym tytule widzimy największy potencjał sprzedażowy. Mamy nadzieję, że już niedługo będziemy mogli zaprezentować graczom oraz inwestorom postępy w tworzeniu Tribe: Primitive Builder – dodaje Mateusz Cholewa.
W marcu 2021 Polyslash roku pozyskał 1,59 mln zł w ramach emisji akcji serii C. Środki zostały przeznaczone na produkcję zapowiedzianych tytułów.
O spółce:
Polyslash S.A. to studio z siedzibą w Krakowie. Zespół produkcyjny może pochwalić się szerokim doświadczeniem w branży gier. Misją studia jest tworzenie gier wyróżniających się dopracowaną grafiką i wciągającą fabułą.
Największą produkcją studia jest gra „We. The Revolution” w ramach której gracz wciela się w rolę uzależnionego od alkoholu i hazardu sędziego Trybunału Rewolucyjnego. Jego zadaniem jest sądzenie oskarżonych – rewolucjonistów oraz ich przeciwników, zbrodniarzy i zwykłych obywateli. Gra wystartowała 21 marca na Steam oraz GOG. W tym momencie ocena graczy oscyluje wokół 80% pozytywnych komentarzy, co jest bardzo dobrym wynikiem jak na niewielki zespół, który ją tworzył.
Krakowskie studio należy do Grupy Kapitałowej PlayWay.
Więcej informacji: http://polyslash.com
Link do strony artykułu: https://wm1.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/polyslash-zwieksza-o-30-procent-przychody-z-dzialalnosci-deweloperskiej-i-wydawniczej